يکشنبه ۴ آذر
مرا به بزم خوشی های دور می خوانی شعری از حنظله ربانی
از دفتر حدیث دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۷ شماره ثبت ۳۹۹۱۹
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب حنظله ربانی
|
مرا به بزم خوشی های دور می خوانی
به سمت درّه ی صعب العبور می خوانی
برای نقشه و طرح شکار من حتّی ،
شبانه قصّه ی بهرام گور می خوانی
دلم خوش است چو ماهی به وسعت دریا
چرا به تــَـــنگی تـــُـــنگ بلور می خوانی ؟
چگونه صبح دل انگیز و روشنی ام را
به سوی ظلمت شب های کور می خوانی ؟
دگر به خیر و عنایات تو امیدی نیست
تویی که این غزلم را به زور می خوانی
تمام ... شعر و شعار است و خوب می دانم
مرا به بزم خوشی های دور می خوانی
حنظله ربانی
1394/05/30
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.