جمعه ۲ آذر
مرد خیابانی شعری از سارا تاجیک
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۳۹۶۴۰
بازدید : ۶۹۸ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب سارا تاجیک
|
باکره میمانند
مردان خیابانی.
با چه ابهتی فاحشه میخوانند
زنان خیابانی را
وخود به دنبال همیشه باکره!!
تن ها مصلوبندبر انسانیت
و تنها ـ ـ ـ
و له شده در زیر دستان فاحشه ساز!
نمک بریزید بر خیابان های وجدان های خفته
تا هیچ فاحشه ای سنگسار نگردد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.