يکشنبه ۲۷ آبان
عاشقی شعری از نسيم خسرونژادصبا
از دفتر مثنوی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۳۹۶۳۸
بازدید : ۸۱۸ | نظرات : ۱۰۸
|
دفاتر شعر نسيم خسرونژادصبا
آخرین اشعار ناب نسيم خسرونژادصبا
|
زندگی یک داستان ساده است
یک نگاه پیش پا افتاده است
عمر کوتاه است و راه ما عیان
لیک پای جهل باشد اندر میان
ورنه انسانها همه از یک گلند
جملگی مصداق هایی از دلند
... من یکی مجنون بی لیلا بدم
لایق هیهات و واویلا بدم
راه را گم کرده بودم بی دلیل
گشته بودم خوار و منفور و ذلیل
لیک دست مهربان ایزدی
کرد آزاد ازسراب این بدی
... مردی ازدنیای باقی بود او
بر شراب عشق ساقی بود او
نم نمک افزوده شد بر مستی ام
مردتنها شد تمام هستی ام
داستان عشق را با من بگفت
داستان عشق من را هم شنفت
در میان حرفهایی اینچنین
عشق را میساخت در قلبم یقین
عاشق عطر نفس هایش شدم
همچو مشتی خاک در پایش شدم
با همین مستی که در من ساخت او
دیو را از قلب به پا انداخت او
تا فروکش کرد مستی از سرم
تازه فهمیدم که شخصی دیگرم
من نبودم خوار ,ذلت رفته بود
دیو زشتی در دل من خفته بود
با همین منوال طی شد عمر من
تا نفهمیدم که کی شد عمر من
... مردی از دنیای باقی هم تویی
بر شراب عشق ساقی هم تویی
من تمام عمر مدیون توام
نیستم لیلی که مجنون توام
بر خداوند تبارک شکرها
عشق بالاتر نهاد از فکرها
صبا
تقدیم به قلب مهربانت...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افرين طوفان ...راستي عكس پروفايلت طبيعيست درياي پشت زمينه يا نه خيلي زيباييين تو و دريا خدا را شكر