جمعه ۲ آذر
قبل از جواب دادن فکر کن شعری از خداداد آدينه (آدينه)
از دفتر آدینه نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ۰۷:۵۸ شماره ثبت ۳۹۵۴۲
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر خداداد آدينه (آدينه)
آخرین اشعار ناب خداداد آدينه (آدينه)
|
موقع پاسخ مكن تعجيل تو
فكر كن فكري نكو تدبير كن
فكر كن آنچه شنيدي زير وبم
تانگردي تو اسير رنج وغم
درشنيدن نيك كن انديشه را
تاكه آرامش دهد ذهن تورا
آن كه با دو گوش شنيد ازيك دهن
مي شود محبوب در هر انجمن
گركني گوش خودت درواز در
مي شوي از اين زمانه بي خبر
گرشنيدي ،خوب پاسخ مي دهي
هيچ كاري را نگيري سرسري
فكركن قبل از جواب هر بيان
تادهي پاسخ به نيكي از دهان
فكركردن زايش افكارماست
هديه برآدینه از رازخداست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.