چقدر مهربانند مردم این دیار
به هر کجا پامیگذاری
غنی ،فقیر،با هر پوست و رنگ آئینی
هم درخواب و هم بیداری
پاپوش هدیه می دهند مرا !
چقدر مهربانند تو هم می بینی ...
رسم دیگری هم دارند
بعضی خیلی شیک دستت را در حنا می گذارند !
گاهی هم صفحه های رنگی پشت سرت می گذارند
گاهی ...
ازدوست داشتن زیاد
البته به فعل معکوس آن با لبخند بسیار
آجرهای افکار و تن تو را با طعنه نیش دار می شکانند
چقدر نو میکنند هربار افکار را اینان !
چقدر مهربانند
در تنهایی بغض از سکوت آدم می چکانند!
( سپید )
به تخلص ( - - - - )
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(دلبـــــــــــر)
بیا امشب دوباره دلبری کن
شوم تاجت ،تو باز هم سروری کن
تو باما عشق را ، جورِ دیگری کن
گلِ روی ترا من دوست دارم
که در دِینت به عشق من جای دارم
ببین بانو مرا ،من جان نثارم
ز جادوی غمت من داغ دارم
(----)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام دوستان بزرگوارم
من مشتاقانه منتظر نقد شما هستم
هر مطلبی که گفته بشه هم به من و هم به دیگران کمک خواهد کرد
شعر اول رو سپید و دوم رو هیچ قالبی در نظرم ندادم ...!
ســـــــــــــپاس