شنبه ۳ آذر
شب بارانی عشق شعری از محمد فروغی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۲۲ شماره ثبت ۳۹۳۹۸
بازدید : ۳۰۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمد فروغی
|
باز باران زد و من بی تابم شب بارانی عشق ست
که من بی خوابم
دل به دریا زده ام
در شب تاریک کویر
یوسفم را ته چاهی،
عاقبت در دل خود می یابم
قطره ها قاصد ابرند
که با چشمه ی دل می گویند
در میان من و دریاست چه سدها
که از آن سیلابم
چتر عقل واشده در کوچه ی بارانی عشق
دست در دست خیالت
چه شبی تا به سحر غرقه در مهتابم
چتر افتاد چه آسان ز دستان خیالت
خیس عشقیم
گرمیم ولی...
وای از فردامان
باد سرد هجران
سینه پهلوی دل خیس
من ز فردای شب بارانی عشق
بی تو
بی تابم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.