سه شنبه ۲۹ آبان
سرنوشت شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۴۸ شماره ثبت ۳۹۳۹۴
بازدید : ۱۰۱۷ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
تو که پلک می زنی
حفره ای در باورم
دهان می گشاید
تمام آبها بیدار می شوند
و رودی در من جاری می شود .
قرار نبود
بی حضور بهار
در سرنوشت این حوالی
کسی دست ببرد.
علی دولتی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.