جمعه ۲ آذر
تفسیر تنهایی شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۱۷ شماره ثبت ۳۹۳۳۶
بازدید : ۶۲۱ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
پیش از این با وعده ی آغوش دریا آمدم
بین مان بی اعتمادی بود.....اما.......آمدم
کاش مردابی نصیبم بود دریا ......پیشکش
ماهی سرخم که در تنگ تماشا آمدم
زندگانی " سنگدل "بود و به نرمی احتیاج
تازه فهمیدم.....برای خاک دنیا آمدم
کاش می فهماندمت با گریه ی نوزادی ام
بر خلاف میل قلبی ام به اینجا آمدم
علت بی رونقی شاید همین باشد که من
یخ فروشی هستم و در فصل سرما آمدم
زندگی تفسیر تنهایی ست در طول سفر
می روم.....تنهاتر از روزی.....که تنها....آمدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.