جمعه ۲ آذر
دو کوتاه شعری از اعظم قانع
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۳۹۳۰۲
بازدید : ۸۴۰ | نظرات : ۱۰۲
|
آخرین اشعار ناب اعظم قانع
|
. حتی اگر کوه...
متلاشی می شدم
و به دامنت می آویختم
از عشق هرچه بگویی بر می آیدولی...
نمیدانم
تو فرشته ای؟
یا من آدمیزاد!!
که هیچگاه به هم نمی رسیم...
.
.
***************************.
.
.
.
مثل هر روز.....
توی اولین ایستگاه پله......
کنار خاطراتت می نشینم
مرور میکنم تنهاییم را
و باز هم تکرار سوال همیشگی.....
چمدانت جا نداشت یا......
غمم سنگین بود که جایش گذاشتی؟؟!!
سپاس از نگاه مهربانتان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.