جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
|
گرد و غبارِ غربت ، توُ قلبم خونه کرده توُ جاده های خلوت ، منو نشونه کرده
دلم رو کنج خونه ، توُ غربتم نشونده قلبمو سوی غصه ، به سمت غم کشونده
توُ دلتنگیه شبهام ، تنهایی رو آورده توُ تنهاییه دنیام ، روح منو آزرده
جنازه های خونی ، خاطره های مرده با دست بی رحم خود ، آرزوهامو برده
چشام ابر بهاره ، صدام ماتم گرفته تمومِ شادی ها رو ، یکجا ازم گرفته
شبام سرد و خزونی ، پر از سکوتی مبهم هوای خونیه شب ، ثانیه هام پر از غم
بغض صدای خسته ، راه گلومو بسته بارون خونبار غم ، اشک چشامو شسته
توُ غربت زمونه ، چشم انتظار نشسته توُ قحطیه محبت ، روزی صدبار شکسته
فضای گنگ خونه ، حس غریبی داره احساسِ دلمردگی ، شور عجیبی داره
روح غریب و خسته ، بوی مزار گرفته غمها رو از روزگار ، به یادگار گرفته
تنها و دلشکسته ، پر از حرف نگفته با یک دنیا خاطره ، از مرگ قلبم گفته
ساعتای عمر من ، به لحظه ها رسیده تیک تیک قلب خستم ، به تک صدا رسیده
نفس های بریده ، به انتها رسیده غریبونه تر از شب ، پیش خدا رسیده
S_H.H چهارشنبه 14 مهر1389 ه.ش ساعت 5:28 صبح
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.