جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
آسمان کویر
بی خورشیدتر از آن است
که در کتاب ها می خوانیم
ابری تر از آن است
که اخبار می گوید
از داغی کویر همین بس
آنقدرها نیست
که دستان تنها را
سرد نیابی!
عکس نوشته:
تنها
به زبان پرندگان دوستم بدار
و گرنه آدم ها
به هزار زبان زنده دنیا
دروغ می گویند...!
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|