جمعه ۲ آذر
جدایی شعری از مونس ارجمندی
از دفتر نامه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ۰۸:۳۴ شماره ثبت ۳۹۰۲۹
بازدید : ۷۹۰ | نظرات : ۶۷
|
آخرین اشعار ناب مونس ارجمندی
|
جدایی دردناکترین واژه هاست
جدایی یعنی خوابیدن باگریه
وبیدارشدن با بغض
جدایی یعنی سرودن تک بیتهایی که دنباله ندارند
یعنی پنجره هاییکه همیشه بسته اند..
وچراغهایی که هیچگاه روشن نمیشوند
جدایی یعنی در انتظار ماندن برای باز شدن درهایی
که همیشه بسته اند
جدایی یعنی چشم دوختن سرمیز به یک بشقاب خالی ..
وقاشقی که هرگز پر نمیشود
یعنی صدای زنگ ساعتی که برای بیدار شدن کوک شده است
جدایی یعنی سکوت انتظار و انتظار برای باز گشتی دوباره یعنی
چشم دوختن به حیاط خالی خانه وحوضی که در ارزوی ماهی قرمز لجن گرفته
یعنی گوش دادن به صدای پای اشنای کسی در کوچه
یعنی لرزیدن با صدای زنگ در خانه
جدایی یعنی دلتنگی ودلتنگی ودلتنگی.....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه غم انگیز سرودی حرف دل را!
آوای دلت شاد نازنینم