يکشنبه ۴ آذر
بهای آزادی شعری از جعفر محمدی (ضمیر)
از دفتر سکنگور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ۰۹:۳۴ شماره ثبت ۳۸۹۲۷
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر جعفر محمدی (ضمیر)
آخرین اشعار ناب جعفر محمدی (ضمیر)
|
روی طاقچه
توی یک تنگ بلور
ماهی قرمز من
زده است چمباتمه
و به خود می گوید
من کنون با یک خیز
می پرم از توی این تنگ برون
می شوم شاد و جوون
مست و رها
می روم تا ته آن دریاها
می کنم خوب شنا
خوب شنا
***
گربه ای از دم در
می کند نیک نظر
و به خود می گوید
کاش این تنگ بلوری می شکست
با یک جست
ماهی را لقمه ی چپ می کردم
***
ماهی دیوانه
با پرشی جانانه
از توی تنگ پرید
تا بخود جنبیدم
گربه هم سر برسید
ماهی را برد و رمید
ماهی را برد و رمید.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.