جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
روزهایی که بودی
دست هایم
بوی "دوستت دارم" می داد ...
عکس نوشته :
هیـــــس!
اگر دوستم هم نداری
کمی آرامتر
این "مـــن"
خود به خود
ناامن و زلزله خیــــز است...!
...
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|