يکشنبه ۲۷ آبان
گنگ..لال شعری از محمد شیخ الدینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۳۸۹۱۴
بازدید : ۳۸۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمد شیخ الدینی
آخرین اشعار ناب محمد شیخ الدینی
|
سکس..سکس..سکس
مشروب..مشروب..مستی
حاشیه ام را خفه کرده است..
ب زبان درختان خشک بیابان هم گفته ام
و حتی ب ابرهایی ک خورشید را تکه پاره میکنند
بوی مردار میدهد حاشیه ی من
بوی اجساد فاسد را
شن فرش ساحل ،سرفه کنان بر من مینالد
از فیلتر اضافی سیگارم
حاشیه ی من خود جهنم است..
خود خود جهنم
بر خلاف سیاه و سفیدی زمستان
سیاه سیاه سیاه میشود آفتاب تابستان
رنگ بی جان آسمان
خوابیده است ناتور دشت
شبیه زامبی ها شده ام
درگیر سنگین ترین درجه ی شیزوفرنی مالیخولیایی
شما بخوانید حالت خلسه ای در برزخ
من ب امراضم میبالم ب پریشانی مسجد زلزله زده ای در درونم
شهری خالی از سکنه
ساکنان حاشیه نگاه گنگی دارند
نگاهی ک مزه ی شیرینی دیابت را میدهد..
و من میبینم احساس میکنم لمس میکنم پوسیدنشان را از کف پا تا...
دیابت نیازی ب قرنطینه ندارد اما طاعون چرا...
شده ام شبیه یک فرمانده جنگی پس از ده سال، روی تخت درگیر گاز (ش میم ر)
محمد
27تیر1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.