سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      رفته

      شعری از

      محمد شیخ الدینی

      از دفتر باران املس را دوست داشت نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ۰۱:۳۴ شماره ثبت ۵۰۷۵۴
        بازدید : ۷۰۹   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد شیخ الدینی
      آخرین اشعار ناب محمد شیخ الدینی

      چند روزی
      از دنیا زده ام بیرون
      ک ببینم در رگ پنهان سیاهم
      قاصدک میزند،نبض پیغامی هنوز
      ک ب راه است در این ویرانی
      جست و جوی نفسی ،زیر آوار خراب...
      شاید آنجا طفل بیداری
      طلب شیر کند با شیون
      یا ک پوسیدن حجمش
      این سکوت را بیشتر آواز کند..
      محمدشیخ الدینی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹
      خندانک خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ۰۴:۳۷
      خندانک خندانک خندانک
      ژاکان باران ملکشاهی
      يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۰۱:۱۹
      سروده ی خوبی بود و جذاب ، کنی لغــــــــــــــــــزش وزن هم احساس کردم
      درود بر شما شاعر ارجمند
      ........
      تقصير تو نيست
      هرچه هست زير سر پاييــــز است
      که به نسيمي عقل را مي ربايد
      تا دل
      بي اگـــــر و امایی
      تنگ تـــو شود.

      #آ_کلوناريس
      کانال شعرshalaghafkar
      شکری(سوسو)
      يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۰۶:۳۱
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک احسنت به نظر من درک وحس عمیقی در شعرتان وجود داره,موفق باشین خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0