جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
شــبیه هـــواپیمایی کــه
خـــبر سقـــوطش
قــبل از خـــــودش می رســــد
سقـــوط کـــرده ام در مـــن
منتظـــر آمـــدنـــم نـــباش...!
نگاه زیبایتان را بسیار دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|