سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        مرگ احساس

        شعری از

        امیر شمشیریان

        از دفتر جوهر تنهایی نوع شعر افراغ اندیشه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۳۹ شماره ثبت ۳۸۷۳۷
          بازدید : ۱۹۵۹   |    نظرات : ۶۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امیر شمشیریان

        صدای ارسالی شاعر:
         
        چند وقتیست در دیار دلم جای شعر خالیست ...
        اما سکوت کر کننده اش ...
        گویی فضا را آهنگین کرده ...
        سمفونی فریاد های خش دارش ...
        تراشه های وجودم را می سوزاند ...
        و واژگان ، در گیر و دار گریز از این هیاهوی هولناک ...
        ...
        من ...
        سکوت گوش خراش شعر ...
        جای خالی آرایه ...
        و سایه ی سقوط قطراتی مبهم ...
        چه دوستانه ی سردیست امشب گِرد این مثلث آتش ...
        و چه لب سوز است فنجان خاطرات دو نگاه ...
        نگاهی دور ، نگاهی نزدیک ...
        من خاطره می نوشم ...
        سکوت ، دلهره ...
        قطره ، آتش ...
        و روح احساس در این حوالی پرسه می زند ...
        احساسی دفن شده ...
        در زیر خروارها ابهام بُرّنده ی مرگ ...
        ابهام رفــ  ـتـ نــ  ـش ...
        ابهام رفــ  ـتـ نـــ  ـم ...
        واژگان تکه تکه می شوند از زخم ...
        قلم فشارش افتاده ...
        شیرینی خاطرات ، نگونسار گشته ...
        علم در خطر است ...
        احساس مرده ...
        پایان همینجاست ...
        مرگ یک نام است ...
        دوشنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۴
        02:55:31 AM
        (Sw)
        ۱۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0