جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« آمد و رفتِ اجبار »
جار می زد
مرگ فروشِ دوره گردِ دندان گرد
معجونِ زندگی را ...
تجارتِ عجیبی ست !
به دو ریال کم
جانِ منش چانه می زند
این عجوزه دنیایِ بدسرشت
جان سختی می کند با جانِ من
دو روز کم وبیش
که به جایی بر نمی خورد
اجاره نشینانِ جهان را !
عجل
جهودِ پیری بود
در بازارِ خدا ...
|
|