جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
مـــن تنـــهایی ام را آورده ام
دریـــا غروبـــش را...
خـــدا رحـــم کـــند
بـه ساکــنان تــا دوســـه شهــــر آنطـــرف تــــر...!!!
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|