يکشنبه ۲۷ آبان
پایان فصل آفتاب مردگی شعری از کسرا تبریزی(هیربد)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۳۳ شماره ثبت ۳۸۵۱۰
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر کسرا تبریزی(هیربد)
آخرین اشعار ناب کسرا تبریزی(هیربد)
|
گلوی مرا گرفته
فقرِ فریادِ نارسِ زمانی که...
نبودنم به بودن هیچ...
ماسید؛
پای زخم چاکِ من...
به سنگ باروت گونه ی حقارتم..
میخورد و من؛
تلو...تلو...تلو
میروم به خاطرات بی مرگی
به باغ بی تنفسِ...
گم کرده طلوعِ...
آفتاب مردگی؛
در زمهریر تجاوز نور...
به قداست تاریکی پیر فکرانه ات...
مرا بیاد بیاور...
و از یاد نبر...
که هیچ را به حلقوم کهنه خوانِ..
تو فرو میکنم
به دندان خشم...
و این به یقیق...
پایان فصل آفتاب مردگیست...!
کسرا تبریزی(هیربد)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.