جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
رنگ چشمان تو ،
تیـــــــــــــــــــــغ به دست دارد
من سینه عریان کنم امشب
شاهکاریِ امشب با تو
من از این رنگــــــ ،
من از این چشمــ ،
سینه ای پر از شعر دارم
نوشتن امشب با تو
بزن ، تیــــــــــــــــــــــــغ
بزن خط به خط
بیرون کن این اشعار ز سینـۀ من ، بزززززن ،،،
زدن امشب باتو
پیش رنگِ این چشم
امشب قلمم بیرنگ
بشکن سکوت شب
شعرِ امشب با تو
نگاه چشم تو ،
مــــــــی کُشد مرا
بمیـــــــرانم" !
مُردن به نگاه این چشم زیبا و یک نگاه کافیست امشب
زیبائی یِ امشب با تو
نه یکبار ، نه دو بار
وِردِ زبان کنم این آیه
فتبارک الله الاحسن الاخالقین ،
فقط ذِکر امشب با من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.