سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 16 آبان 1403
    5 جمادى الأولى 1446
    • ولادت حضرت زينب سلام‌الله عليها، 5 هـ ق، روز پرستار و بهورز
    Wednesday 6 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۱۶ آبان

      شام آخر

      شعری از

      مسيحا الهیاری

      از دفتر الوداع اي خاطره ها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ۱۴:۰۳ شماره ثبت ۳۸۱۶۲
        بازدید : ۴۵۴   |    نظرات : ۴۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مسيحا الهیاری
      آخرین اشعار ناب مسيحا الهیاری

      اينجا تمام آينه ها زنگ ميزنند
      بر شيشه شكسته مگر سنگ ميزنند
      اينجا همين حرف دلت هم مجازي است
      گنجشك جاي قناري رنگ ميزنند
      رنگ و ريا  در صف آغاز اين سراست
      عاشق شوي پشت سرت  انگ ميزنند
      اين مردمان بهر  منيت به هر بها
      ديوانه وار بر سر هم چنگ ميزنند
      حتي شبي تمام رفيقان يك دلت
      بر اخرين باور تو  ننگ ميزنند
      كافيست مهربان شوي قوم عنكبوت ...
      از هر طرف طبل هماهنگ ميزنند .
      *****************************
      نگاه كن انگار نبوده اي ..
      انگار سالها قبل از خودت مرده بودي ..
      نمي بيني مردگان شب زده متحرك بر سر چهار راههاي بلاتكليفي  دارند
       
      براي هم جوك هديه ميكنند...
       
      وقتي نميشود يعني نميشود ديگر ....
       
      ميروم بدون خودم در هرج و مرج دروغ هاي زيبا تفسير كنم   پوچي انسان
      را ...
      من كه گيج شدم....
       
      بروي مي ميري بماني  ميكشند ...جبر مختارانه ايست زندگي....
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2