يکشنبه ۴ آذر
بولدزرچی شعری از جعفر محمدی (ضمیر)
از دفتر سکنگور نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ۲۳:۳۳ شماره ثبت ۳۸۱۱۵
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر جعفر محمدی (ضمیر)
آخرین اشعار ناب جعفر محمدی (ضمیر)
|
در پشت احساس مرد بولدزرچي
دنيايي از عاطفه است
او مي انديشد
با دستمزد امروزش
براي دخترش بهاره
گل مويي بخرد
رنگش آبي
بس زيبا و قشنگ
*
چشمها را مي بندد
غرق در فكر و خيال
دخترش مي آيد
گل مويي بر سر
رنگش آبي
وه ، چه موهاي قشنگي دارد
مي پرد در بغل بابايش
مي كشد دست به رو
مي كشد دست به مو
پدرش مي خندد
دخترك غرق تماشا شده است.
*
دنگ دد دنگ ، دنگ
بولدزر چپ شده است
چرخهايش پر خون
آوخ آوخ
*
دختري مي بينم
پشت ويترين مغازه هر روز
خيره گشته است به يك گل مویی رنگش آبي است
اشك از گوشه چشمش بچكد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.