پنجشنبه ۲۴ آبان
دلتنگ دلتنگم.. شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ شماره ثبت ۳۸۰۲۶
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
مثل یک مادر که مرگ بچه را فهمیده است
خاطرم از رفتن معشوقه ای غمدیده است
برخلافم....او همان نوزاد در گهواره که
در شب دفن پدر.....با خنده ای خوابیده است
حال من مثل دلیری شد که بعد از فاجعه
تازه بازوبند سهراب خودش را دیده است
یا شبیه با غبانی شد که بعد از رنج ها
دست بی رحم تگرگی سیب ها را چیده است
یا که مثل دختری هستم که وقت بازی اش
دست تنهایی عروسک را از او دزدیده است
مرده باشی و ببینی بر سر خاک شما
دختری پیراهنی قرمز به تن پوشیده است
غیرتی باشی و دائم بشنوی از دوستان
دشمنی لبهای معشوق تو را بوسیده است
حال من " دلتنگ دل تنگ " است چیزی مثل این....
" ساتنی " هستش که بر اندامتان " چسبیده "است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.