يکشنبه ۴ آذر
ای کهن ایران من شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶ شماره ثبت ۳۷۵۹۷
بازدید : ۳۱۴ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ای کهن ایران من تا فصل باران تو سبز است
چشم یارم مثل جنگلهای گیلان تو سبز است
مدتی قبل از لب ناز بلوچستان شنیدم
در زمستانهای برفی کوه تفتان تو سبز است
هرکه آمد سمت دریای خلیج فارس فهمید
دامن تبریز تا خاک خراسان تو سبز است
دامغان نازنین باشهر زیبایم چناران
مثل مغز پسته های سبزسمنان تو سبز است
تا که گلچین می کنم در فصل بارانها ترانه
مرزها هم با گهرهای فراوان تو سبز است
چونکه خورشید توگرما می زند بر خانه ما هم
سبز می مانیم تا دستان مردان تو سبز است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.