دوشنبه ۵ آذر
گلوگاه شعری از آرزو نوری
از دفتر پیوست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۵۵ شماره ثبت ۳۷۳۹۲
بازدید : ۶۹۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
نشخوار می کنم
حرفهای تو را
که تا گلوگاه خودم
بالا آمده
به عزیمت می اندیشم
رفتنی
که آمدن ندارد
و تو را
پشت سر خواهد گذاشت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.