جمعه ۲ آذر
عطر شعری از سید مصطفی طباطبایی
از دفتر ارام نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۴۸ شماره ثبت ۳۷۳۲۲
بازدید : ۸۰۶ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر سید مصطفی طباطبایی
آخرین اشعار ناب سید مصطفی طباطبایی
|
"عطر"
به اتش کشید,رهگذر
نیم جان خسته دل را;
عطر ;عطر تو
بی حضور تو.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.