جمعه ۲ آذر
هیزم شعری از سید مصطفی طباطبایی
از دفتر ارام نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۳۳ شماره ثبت ۳۸۴۱۱
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سید مصطفی طباطبایی
آخرین اشعار ناب سید مصطفی طباطبایی
|
بانو;
هیزم چرا;
اشک هایت مرا اتش میزند!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.