حالا که تو بی من میری آهسته کن قدم هاتو
با این دلی که زخمیه دیگه نمیرسم به تو
میری میزاری تنها شم دل تو مال من نبود
دلی که سمت تو بیاد شکسته میشه خیلی زود
کجا میری نمیدونم کجای زندگیت بودم؟
تو هر چی خواستی اون شدم، به خاطرت عوض شدم
نگاهه بی تفاوتت یه خاطرس تو حافظم
تورو خدا نرو بمون به حرمته همین قسم
نفس که نه، نفس نفس زدم همیشه پش سرت
غرورمو شکستمو ، اونم گذاشتی پش سرت
همیشه کم میارمت ، هنوز میتونی، کم بزار
من از خودم فراری ام تو ام ازم فراری باش
تو آشنای(ashenaye) قلبمی غریبه با دلم نشو
بذارچشام نشون بده حقیقتای حرفاشو
چه آدمی به غیر من تورو واسه خودت میخواد
دروغ بگو دوسم داری ، دروغ خوبه نه حرفه راس
برای من یه عادته شکستنه دلو غرور
تو نزدیکه منی ولی دلت میره یه جای دور
مواظب خودت بمون مواظبم میشه خدا
تو با غریبه خوش بمون، منم با بغضه بی صدا
حالا که تو بی من میری آهسته کن قدم هاتو
با این دلی که زخمیه چه جوری میرسم به تو؟
تورو خدا یواش برو یواش فراموشت بشم
ببخش که تو خدافظی نشد تو آغوشت باشم