جمعه ۲ آذر
نفرت شعری از محسن افشار نادری
از دفتر ناگفته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۸ شماره ثبت ۳۷۱۸۶
بازدید : ۵۲۴ | نظرات : ۸۴
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
بغضی نفرت انگیز
سکوتی شکننده
از ابتذالِ
این حکم عدل اندود
چاقوی قتاله اش
پاسخ داد
قتلِ مردی از
زهدان خیانت
به انزوایِ
نطفه تردید
جنایتی زاده شد!!
دخترک
آرام گریست ........
محسن افشار نادری
94/3/1
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.