يکشنبه ۲۷ آبان
دلم خشه شعری از رحیمه نیکوحرف
از دفتر اشک پنهان نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۳۶۶۵۰
بازدید : ۵۹۱ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب رحیمه نیکوحرف
|
چقه امشب دلوکم هوای خش نوشتنه
کنار کرسی نشستن و یه چایی هشتنه
یتا کاسه کواره توش پر شولی اوپرک
یا کاسه پالوده یزدی یا انار او تولک
یپره وختا نمی دونی چقه دلت خشه
وختی تو کنار کرسی میشینی توی کشه
میدونی نه نه که چایی اونباتک میریزه
نون ور نیومده رو تووه هم داره مزه
بعدشم خار برادر جم بکنی دور و برت
اوناخو محرمتن چارقد بکن از رو سرت
بیشیند کنار هم حرفای پرپوچ بزند
یا که با اون برو پچ بازی گل پوچ بزند
بعدشم خسته مشد ورخیزتو برد خونه
همین اندازه بسه همینه رسم مهمونه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.