دو هفته پيش بود كه در خبرهاي ديلي تلگراف خبري خواندم در مورد هزينه هاي هنگفتي كه قرار است در جام جهاني قطر براي خليج هميشه فارس من شود . و نامي كه قرار است در خيال خام برخي تحريف شود ، اما تا قلم داشته باشم و خداوند قدرتي مي نويسم هرچند ده كنفرانس ديگر در مصر براي خليج هميشه فارس من و تغيير نام آن برگزار شود ، هرچند شيوخ عربستان و قطر هزينه هايي را براي خليج هميشه فارس من كنند ، هرچند آن لبناني خليج هميشه فارس مرا در تلويزيون خود با نام ديگري صدا زند. هرچند در نماز عربستان به سه رنگ پرچم من توهين كنند .اگر خدا بخواهد و فرزند خوبي براي ايران باشم .روز خليج فارس گرامي
بر سردر تاریخ جهان هم بنویسید ، بی نام خلیج فارس دنیا خالی است
تاهست جهان بدان که این نام قشنگ،چون سنگ عقیق آسمانی باقی است
من باز نوشتم که بدانند همه ، گرهست صدای شعر من در هرجا
زیرا که نفس ز خاک ایران دارم ، من مفتخرم به نام آن در دنیا
ای آنکه به این زمان خود غره شدی ، این آبی زیبا سند خانه ماست
بنچاق شتر نیست که تحریف شود ، این ارث دژ بلند کاشانه ماست
این آب زلال نیلگون جاری ، پیش از تو بر این جهان ما نازل شد
بعد از تو بدان در این جهان خواهد بود ، گر وهم به مغز کوچکت حاصل شد
بی شک تو به خواب خویش دیدی اینجا ، دیگر اثری ز کوروش و دارا نیست
این خواب خوش است زآنکه ایران قشنگ،سینا و جنین و غزه و صیدا نیست
نقش است به قلب وجان هومن مهرش،آبی که چو خون این وطن می ماند
تا هست زبان شعر و عمری باقی ،این قلب و زبان برای او می خواند