يکشنبه ۲۷ آبان
افکار سردرگم شعری از محمد شیخ الدینی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیب بند
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۱۴ شماره ثبت ۳۶۶۳۱
بازدید : ۷۲۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمد شیخ الدینی
آخرین اشعار ناب محمد شیخ الدینی
|
گاهی از خود خسته میمانی، بی صدا آرام
گوشه ای تاریک و سردرگم،با حسی از جنون ناشی
بر بلندای شهری آکنده از بوی بد افکار
ای خدا این آسمان امشب چرا....بارانیست
شاید باز هم گوشه ای تاریک و سردرگم، نگاه آدمی خشکیده بر جان آهنگی..
شاید گنجشککی مانده دور از لانه ی خویش و.
شایدم فرهاد در حسرت دیدار شیرینی است خفته بر سینه ی مجنون
من نمیدانم ک این حس لامذهب دیوس
از کجای من مفلوک می آید..
نمیدانم ک این سلول فولادی، چ از جان من مغموم می خواهد.. کجای بودنم لغزیده ام، همچو بیماری در بستر مردن
ک از آزادگی سهمی نمی یابم، نمی یابم، نمی یابم
ک یک روز خدا با خنده و شادی نمی ماند.نمی ماند....نمی ماند
تا نیمه ی راه آمدی و خسته و دلسرد هه هه
تو نمیدانی ک این عشق با من چ ها می کرد.
شاید بگویی دل کنده از دنیاست
اما نمیدانی دنیای من سلول خود ساخته ی تنهایی تنهاست...
محمد
8اردیبهشت 94
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.