يکشنبه ۴ آذر
پله ی آخر شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۱۱ شماره ثبت ۳۶۳۲۲
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
کنار خود بنشین ! ... با خودت مشاوره کن
بخند و از بدنــت ، غصه را مصادره کن
کمی قدم بزن ، از این هوای تازه بنوش !
و تکیه بر تن اردیبهشت_ خاطره کن
و شیر حوصله ات را ببند ، سر نرود !
بزن به کوچه و با دیگران مشاجره کن
و رو به سمت خدا کن ، بپرس : فازت چیست؟
به هر بهانه که شــد ، با خدا مناظره کن
زمان دروغ کثیفی ست ، این حقیقت را
به گوشه گوشه ی این کهکشان ، مخابره کن
و بعد پله ی هشتم ، نهم ، دهم ، شصتم !
و بعد ... بپر و این عمر را یکسره کن !
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.