جمعه ۲ آذر
سر عشق شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ۱۵:۰۶ شماره ثبت ۳۶۱۳۳
بازدید : ۳۸۸ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
عشق خود دردیست درمانش کجاست؟
کس چه داند جان جانانش کجاست؟
پرده بازی شد همه اسرار عشق
پرده چون افتاد پنهانش کجاست ؟
نکته ها یابی از این گنج نهان
گر بدانی عهد و پیمانش کجاست
هر سخن از دفترش شعری بلند
آنچه ما خواندیم ز دیوانش کجاست؟
بر غمش زرها دهند عشاق و ما
سر نهیمش رمز فرمانش کجاست؟
داغی بر سینه گلو گیر است و لیک
مرحمی زان شاه خوبانش کجاست؟
شور و غوغا دارد *افشار* زین میان
باده نوشد گو که میهمانش کجاست؟
محسن افشار نادری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.