هزار و یک ترانه
دفترسوم: یاد یار
نام ترانه: دردانه چشم علی – زهرا جان♫♫♫
تقدیم به: او
توضیحات: سرایش94/1/24- بدیه- ناتمام-♫♫♫
**
در دانه ی عالم- تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی چشم م تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی هرباغ م تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی گلها تویی زهرا جان♫♫♫
**
در دانه ی چشم م تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی عشق م تویی زهرا جان♫♫♫
درد دانه ی دلها – تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی وصلم تویی زهرا جان♫♫♫
**
دردانه ی -لو لو تویی زهرا جان♫♫♫
درد دانه ی هر در تویی زهرا جان♫♫♫
دردانه ی عشقم تویی زهرا جان♫♫♫
د ر دانه ی مهرم تویی زهرا جان♫♫♫
**
دردانه ی باغ ولی زهرا جان♫♫♫
دردانه ی چشم علی – زهرا جان♫♫♫
دردانه ی آل نبی زهرا جان♫♫♫
بی بی و خال ما تویی زهراجان♫♫♫
**
دردانه ی عشق م تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی شعرم تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی چشم م تویی زهرا جان♫♫♫
در دانه ی دردم تویی زهرا جان♫♫♫
**
دردانه ی عقدم تویی زهرا جان♫♫♫
دوردانه ی درها تویی زهرا جان ♫♫♫
دردانه ی دریا تویی زهراجان ♫♫♫
( آیین) لولو ها تویی زهرا جان♫♫♫
**
حسن بذرگری(آیین)94/1/24