سه شنبه ۲۲ آبان
|
دفاتر شعر ابراهیم حاج محمدی
آخرین اشعار ناب ابراهیم حاج محمدی
|
دلی کـــه بــه تـــو سپـــردم،خیلی خیـــلی بد شکـــوندی
نــه یـــه جـــورا کـــه نفهمـــن،آره مستـــند شکـــوندی
به خودم می گـــم که حیفـــت،خــودتـــو مگه نخواستی؟
عمرتو چی آســـون آسون،راستی راستی کاستی کاستی
جونمـــو به پات گذاشتـــم،غـــیر ازیـــن چیـــزی نداشتم
تّـــوی قـــلبـــم آشـــکـــاره داغ لالـــه ای کـــه کاشــتـــم
کسی کــه عشقــــو نفهمـــه واســـش احساس کیلوچنده؟
مرده هـــا مگـــه مـی دونـــن شمـــیم یاس کیـــلو چنده؟
تُـــو دلــــم یه ذرّه شکّـــو بـه تـــو اصـــلا راه نـــدادم
بـــه ریشـــم خـــندیـدی امّـــا کـــه بـــه اشتبــــاه نـــدادم
می دونســـتم می دونســـتی خـــودتـــم کـــه بـــی وفائی
به همیـــن دلیـــل نگفـــتم وقتـــی رفتــــی کـــی میـائی؟
دلی کـــه بــه تـــو سپـــردم،خیلی خیـــلی بد شکـــوندی
نــه یـــه جـــورا کـــه نفهمـــن،آره مستـــند شکـــوندی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.