پنجشنبه ۲۴ آبان
می نویسم باران شعری از شایان احمدی
از دفتر شب شکن نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ تير ۱۳۹۰ ۰۸:۱۰ شماره ثبت ۳۶۰۴
بازدید : ۶۱۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب شایان احمدی
|
می نویسم باران
و تو چون رگباری
روی این گستره ی عشق به من می باری
می تویسم قایق
و تو همچون دریا
در بر عرصه ی این دشت وسیع بر دلم می تابی
می نویسم یک سرو
و تو همچون یک کوه
در پس این همه باران بلا ، پیش من میمانی
می نویسم یادت
و تو چون دنیایم
توی طوفان بد حادثه ها ، بهترین خاطره ام می باشی
می نویسم سایه
و تو همچون خورشید
روی این پهنه بی حد و حدود ، بازتاب نفسم می باشی
می نویسم عاشق
و تو ساکت ماندی
همه عمر برایم طی شد ، که تو یک لحظه کوتاه کنارم باشی
و چه زیبا می شد
که به من می گفتی
این همه لحظه که در پشت همین ثانیه رفت ،
تو هم عاشق بودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.