جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شاهین لقایی(شاهین)
آخرین اشعار ناب شاهین لقایی(شاهین)
|
زندگی را
به مدیریتِ ایزد
و
دروندادِ گِل و آب و
فرایندِ تکاپو و تعبّد
و
بروندادِ کمالِ بشری
که در آن باز خورَد موجِ تضاد...
دوست دارم.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.