جمعه ۲ آذر
چشمان تو شعری از نازنین حسنی
از دفتر شعرای کلاسیک نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۳۵۸۳۹
بازدید : ۶۵۸ | نظرات : ۱۰۶
|
آخرین اشعار ناب نازنین حسنی
|
چشمان تو کوته ترین مفهوم موزون است
وقتی نگاهم میکنی این عشق مجنون است
چشمان تو خوش قافیه موزون و خوش عروض
من هم ردیف میشوم تا میشوم عروس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.