جمعه ۲۵ آبان
چه شوم بود انگشترت شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۳۵۶۶۲
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
همونجا که هر روز گذار تو بود
یه گوشه کنارش مزار منه
نگام کردی و بودی بی خبر
نگات در پی آزار منه
چه شوم بود و بدیُمن انگشترت
سرم رو می کشید حلقه اش به دار
و وقتی گرفتی دستم به دست
نیش می زد به دستم مثله مار
اون حلقه که بود به دستان تو
می شد زنجیر و می پیچید سرم
می افتاد فشارش به روی گلوم
می ساخت جنازه از تن و پیکرم
تو داشتی به تن لباس عروس
و من دست و پا بسته درون کفن
تو داشتی تو دستات گلای یاس
گذاشتی یه شاخه اش بر قبر من
سلطان عشق
29/12/93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.