مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
قسم شعری از سهیل اروندی
از دفتر بهار نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۶:۳۹ شماره ثبت ۳۵۳۲۸
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۲۶
آخرین اشعار ناب سهیل اروندی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
قسم
.........
♫♫♫
قسم به پل های شِکستِه گذشتمون
می خوام بمونم پیشِت هَمیشه مِهرَبون
قسم به زندگی سخت گذشتمون
آمدم باهات بِسازم آیندمون
♫♫♫
به هیچ قیمتی رها نمی کنم " دّستمون "
بیا کامل کنیم عِشقمون
می خوام دور کنیم " غصه هامون "
ز عشقمون ، بسازیم خونَمون
♫♫♫
دوست دارم ، قبول کنی جوشش " عشقِمون "
بگی دوست داری ، جاودانه بشه "عَهدِمون"
بیا بریم به راه های نرفتمون
بریم بِه رویاهای نَرفتَمون
♫♫♫
وَقت ِ دَست دادن ، دنیا رو به مَن دادی
فهمیدم دوستم داری ، پایبندی بِه عَهدِمون
وقتی گفتنی ها گفتی از آیندمون
فهمیدم دوستم داری " مهربون "
♫♫♫
سهیل اروندی/12/5/92
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.