جمعه ۲ آذر
گیس دختر همسایه شعری از نازنین حسنی
از دفتر نو سروده ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۳۵۲۸۷
بازدید : ۹۹۷ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب نازنین حسنی
|
دیگر گیس دختر همسایه را نخواهم کشید
وقتی یک چیز را میگوییم
تورا....
که مال منی
بگذار اصلا زیبا تر نباشی
و گیسش را خواهم کشید هر گاه
که به زیبایی ات خیره است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.