زمستون می ره و میباره بارانم
برفا اب میشه گلستون دشت و باغم
بهارم زنده کرده کسب و کارم
جاری شد زندگی برگشت بهارم
♫♫♫
امد نوروز وقت دید و بازدید
یادکنیم هم دیگه بگیم تبریک عید
امد نو روز و عیدی شد بهونه
دیدم دوستامو به این بهونه
دوست دارم این همه سنبل و سبزه
برای یارم ببرم هدیه گل بنفشه
♫♫♫
هدیه ای بدم بگیرم عیدی
شاد کنم یارمو، روحم بهاری
باشه شادی خونه ام برا همیشه
جشن بگیریم و خوش باشیم برا همیشه
♫♫♫
زمستون می ره و میباره بارانم
برفا اب میشه گلستون دشت و باغم
بهارم زنده کرده کسب و کارم
جاری شد زندگی برگشت بهارم
♫♫♫
چراغانی و ساز و اوازه این خونه
چه عیدی شده این عید این خونه
شده عروسی اورده سپیدی
رفته سیاهی اورده زیبائی
♫♫♫
بخونیمو شکر کنیم این زندگانی
قدر این عید و بدونیم یا جوانی
خیلی زو میاد روزای پائیزی
میره جوانی و میاد پیری
♫♫♫
امد نوروزُ وقت دید و بازدید
یادکنیم هم دیگه بگیم تبریک عید
♫♫♫
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.