جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
پرتگاه ،
سقوط ،
خلأ ٱنجا بود ـ
عبور
از ابتذال
تکرار ـ
ب٘رشی ، مابین
توهم تا واقعیت
تبسمی بر انگشتان حقیقت ـ
من به ٱرامی در سَیرَتِ روح جاری شدم
در ٱبگینه ، زمان را لمس ـ
و
با ،
سقوط به دامَنَت ،
قلب
تپیدن ٱغاز کرد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.