دوشنبه ۵ آذر
حرف رود شعری از محمد علی ساکی
از دفتر بابونه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ شماره ثبت ۳۴۹۰۸
بازدید : ۸۰۲ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب محمد علی ساکی
|
تو حرف رود را باور نکردی
نگاهت با سفر بهتر نکردی
غزل حق دارد از تو رو بگیرد
که شعر عشق را از بر نکردی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.