جمعه ۲ آذر
ازهول حليم شعری از محمد علی ساکی
از دفتر بابونه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۳۹۱۷۸
بازدید : ۱۴۶۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب محمد علی ساکی
|
در داخل كفش هات ريگ افتاده
يا تيم تو از آخر ليگ افتاده
در پشت سرت ظريفي اين را مي گفت
از هول حليم توي ديگ افتاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.