جمعه ۲ آذر
از غبار این هوسها... شعری از سیاوش پورافشار
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۹:۳۲ شماره ثبت ۳۴۷۵۲
بازدید : ۹۷۶ | نظرات : ۷۱
|
آخرین اشعار ناب سیاوش پورافشار
|
از غبار این هوس ها هیچ بر جا مانده است
کو تگرگی در دل اخگر اگر جا مانده است
از هراس پنجره یک خرده شیشه جمع شد
از غم تیهو فقط یک مشت پر جا مانده است
نازمت ای ابر باران زا ولی از بارشت
بر کویر تشنه تنها ریگ تر جا مانده است
آنچه شستیم و به تن کردیم پوسیدند آه
آب چرکینی فقط از این گذر جا مانده است
تکیه می دادیم روزی پای این دیوار ها
سایه مرد و مشتی آجر زیر در جا مانده است
سایه دادی یا ندادی باد آخر سر رسید
از درخت مرده برگی مختصر جا مانده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.