شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
ناآرامم.
چونان جنینی که تولدش را آرزوست
بیراهه ها را
رد می کنم
تا با شفقِ چشمانت
میلاد خویش را
به نظاره بنشینم.
پ ن1:
مدیونید اگه فکر کنید امروز تولدم هست
ارادتمند
نسیم شرق-یکی از همین روزها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.